forex trading logo

Пошук

Методичний кабінет
Як проводити «коригувальне навчання» - методичні рекомендації МОН PDF Друк
Написав Грищук В. С.   
Середа, 02 вересня 2020 10:09

У МОН радять на початку року провести опитування учнів 2-11-х класів, щоб перевірити засвоєння матеріалу за минулий рік.

Про це йдеться в інструктивно - методичних рекомендаціях щодо навчання у 2020-2021н.р.

Вчителям рекомендують приділити більше уваги повторенню вивченого матеріалу, зокрема під час дистанційного навчання, зауважили на сайті НУШ.

«Слід зазначити, що оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь. Відповідно до результатів, спланувати роботу (колективну або індивідуальну) щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та вмінь, практичного закріплення тощо.

Тривалість періоду такого навчання кожен вчитель визначає самостійно: попередньо планує з урахуванням досвіду організації дистанційного навчання в минулому році, вносить певні корективи до плану після проведення діагностичних робіт», — зазначають у відомстві.

 
Інструктивно-методичні рекомендації PDF Друк
Написав Грищук В. С.   
Вівторок, 18 серпня 2020 14:55

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році

Організація освітньої діяльності у закладах загальної середньої освітиу 2020/2021 навчальному році здійснюватиметься відповідно до законів України «Про освіту»,«Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету

Останнє оновлення на Вівторок, 18 серпня 2020 15:23
 
Аналіз методичної роботи за ІІ півріччя 2019-2020н.р. PDF Друк
Написав Грищук В. С.   
Четвер, 25 червня 2020 14:35

Педагогічний колектив ліцею протягом ІІ півріччя продовжував працювати на методичною проблемою «Реалізація компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій».

Останнє оновлення на Четвер, 25 червня 2020 14:46
 
Аналіз методичної роботи за І півріччя 2019-2020н.р. PDF Друк
Написав Грищук В. С.   
Середа, 29 січня 2020 15:00

Протягом І півріччя 2019-2020 н.р. методична робота була спрямована на реалізацію плану опрацювання методичної проблеми «Реалізація компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій».

Це був І етап - мотиваційно-настановчий, на якому проходить науково-теоретичне обґрунтування даної проблеми та шляхи її реалізації.

Над якими завданнями ми працювали?

1.    Аналізували науково-методичну літературу з даного питання. Створено довідково-інформаційний каталог.

2.    Визначали оптимальні умови для формування усіх груп компетентностей зобувачів освіти на уроках та в позаурочній діяльності.

3.    Забезпечували формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій, сприяли позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності як основи формування ключових компетентностей.

Починалася робота із розгляду нормативних документів МОН України щодо викладання предметів загальноосвітньої підготовки, враховувалася тенденція використання модульно-компетентнісного підходу у навчанні професій.

На засіданнях МК, виходячи з Єдиної методичної теми ліцею, були визначені індивідуальні методичні проблеми, складено план їх опрацювання.

Серед форм роботи, що сприяли успішній реалізації методичної теми  виділялася майстер-класи, які проводили Карпухіна Н.В., Гарах П.П., школи ППД Карпухіної Н.В.,  Кущук Л.М. «Формування професійних  компетентностей   кваліфікованого робітника», школа педагогічної майстерності викладача Литвинюк Т.Я.  «Роль пошуково-дослідницької роботи  учнів у формуванні соціально зрілої особистості», фестиваль інновацій, де спікери Карпухіна Н.В., Кратюк Т.В., Литвинюк Т.Я., Скороход О.М. презентували досвід впровадження педагогічних  інновацій.  Захист Скороход О.М.  був визнаний журі НМЦПТО кращим і Оксана Миколаївна виступила спікером на обласному фестивалі.

Було проведено засідання педради «Пріоритетні напрямки роботи колективу над єдиною науково-методичною проблемою ліцею» , де ще раз визначилися орієнтири методичної роботи.

Оформлений інформаційний куточок з методичної проблеми, складений  перелік рекомендованої літератури, інформаційних джерел.

З головами МК викладачів загальноосвітньої підготовки відбувся круглий стіл «Формування основних груп компетентностей учнів засобами інноваційних педагогічних технологій».

З головами МК професійного напрямку проведено педагогічний лекторій «Удосконалення професійної підготовки випускників шляхом впровадження модульно-компетентнісного підходу».

На базі нашого ліцею відбулася секція викладачів зарубіжної літератури. Козир О.О. ознайомила гостей зі своєю творчою майстернею, продемонструвала сучасні інноваційні технології (майндмеппінг, метод кейсів, хмаринки слів, крос сенси, буктрейлери. QR-кода тощо), які використовує для створення атмосфери зацікавленості на уроках зарубіжної літератури.

І все ж основна ланка методичної роботи – це робота  методичних комісій, якавідображається у плануванні засідань, у роботі між засіданнями і носить  системний характер. В цьому велика заслуга голів МК - Карпухіної Н.В., Скороход О.М., Литвинюк Т.Я., Кратюк Т.В. за що в наказі про підсумки методичної роботи їм оголошена подяка.

Щомісяця проводилися засідання,  на яких вивчалися положення нормативних документів, заслуховувалися виступи з визначених питань, проходила апробація виступів на засідання обласних секцій, розглядалися питання результативності формування професійних компетенцій кваліфікованого робітника та соціально зрілої особистості, варіанти  завдань для проведення зрізів знань, директорських контрольних робіт, комплексних контрольних завдань, затверджувалися теми дипломних робіт для учнів випускних груп тощо.

Розглядались методи впровадження в навчальний процес основних груп компетентностей, активізації пізнавальної діяльності учнів, професійного спрямування викладання предметів загальноосвітнього циклу, підготовка до здачі ЗНО та ДПА.

Детальніше:

-          Під час проведення трибуни вільних думок члени МК природничо-математичних дисциплін обговорили ефективність використання інноваційних технологій на уроках.

-          При проведенні педагогічного діалогу викладач біології та географії Зданевич О.Г. охарактеризувала методи і прийоми , які забезпечують формування ключових компетентностей.

-          Скороход О.М. брала участь у роботі круглого столу  на тему «Основні групи компетентностей учнів», у роботі обласної секції  викладачів фізики, математики на тему «Методика проведення тренінгу на уроках фізики, математики та астрономії»

-          Сильчук Б.І. брав участь у засіданні обласної секції викладачів інформатики та інформаційних технологій  на тему «Модернізація змісту освіти  в умовах реформування професійної школи».

Доротюк Т.Р.на засіданні обласної секції викладачів фізичної культури виступав із доповіддю «Методичні аспекти формування фізичних і морально-вольових якостей учнів на уроках фізичної культури»

-          Зданевич О.Г. брала участь в обласному конкурсі «Викладач року закладу професійної (професійно-технічної) освіти - 2019» серед викладачів предмета «Захист Вітчизни».

Не менш плідною була робота членів МК суспільно-гуманітарного циклу.

Литвинюк Т.Я. організувала участь  у Всеукраїнському радіодиктанті.

У рамках діяльності центру кар’єри Мохнюк О.П. майстерно провела тренінг «Де народився, там і згодився», учасниками якого стали здобувачі знань випускних груп. Під час роботи секції викладачів економічних предметів Мохнюк О.П. взяла участь у бізнес-тренінгу «Від ідеї до реалізації», на якому учасники генерували ідеї, оцінювали можливість їх реалізації, визначали цільову аудиторію, складали портрет споживача, презентували власні бізнес-проекти. За таку роботу Оксана Петрівна отримала сертифікат про підвищення кваліфікації.

Члени МК взяли участь у ліцейному фестивалі інновацій. Викладачі запропонували свої ідеї використання мультимедіа на уроках. Голова МК узагальнила матеріал і представила його як панораму методичних ідей.

З нагоди відзначення Міжнародного дня прав людини, викладач основ правових знань Шайдуліна С.М. провела загальноліцейний урок права.

Було проведено ліцейні конкурси з української мови ім.П.Яцика та ім.. Т.Г.Шевченка, переможці яких взяли участь в обласних конкурсах.

На високому методичному та організаційному рівні проходили засідання МК педпрацівників будівельних професій. Відрадно, що  засідання проводилися у цікавій формі – професійні дискусії, педагогічні консиліуми, круглі столи, педагогічні посиденьки, майстер-класи.

Члени МК Гарах П.П. та Тарасевич В.М. брали участь у роботі обласної секції ПП будівельного профілю на базі ДНЗ «Ковельський центр ПТО» та були присутніми на майстер-класі «Впровадження сучасних виробничих технологій у навчально-виробничий процес», за що й отримали сертифікати. Левчук О.О. брав участь у роботі майстер-класу із столярних робіт у Торчинському  професійному ліцеї.

Цікаво і змістовно пройшов Тиждень Будівельника. Слід відмітити, що всі члени МК відповідально віднеслися до проведення запланованих заходів.

Вражаючими були майстер-класи членів цієї МК під час Дня відкритих дверей

Діяльність методичної комісії педпрацівників ресторанного господарства та легкої промисловості, на думку її членів, впливає на ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, професійний ріст, методичну майстерність, впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду у навчально – виховний процес.

Протягом даного семестру метод комісія працювала згідно плану.

Кожного місяця проводились засідання, на яких вивчались положення нормативних документів, розглядались, обговорювались та розроблялись робочі навчальні програми на модульно – компетентнісній основі з професії офіціант; заслуховувались доповіді та звіти про роботу над своєю проблемною темою; обговорювались результати взаємовідвідування уроків; заслуховувались і обговорювались методичні розробки уроків та заходів; розглядались варіанти комплексних контрольних завдань для проведення проміжної та кваліфікаційної атестацій.

Проводились засідання у вигляді:

- круглий стіл «Інноваційні технології навчання: переваги та недоліки»

- творча лабораторія «Шляхи активізації творчої діяльності учнів на уроці

– практикум«Розробка комплексних завдань при завершенні вивчення модуля для професії офіціант».

Було проведено професійно – методичний тиждень професій ресторанного господарства та легкої промисловості. Щодня відбувалися цікаві, змістовні заходи, які забезпечували засвоєння зодувачами освіти  знань з спецпредметів,  підвищували рівень професійної підготовки, розвивали творчу активність, логічне мислення, пам'ять, кмітливість; формували стійкий інтерес до обраної професії, здатність працювати в колективі.

Всі заплановані  позаурочні заходи,  конкурси професійної майстерності, засідання МК пройшли на високому організаційному та методичному рівні з широким використанням ІКТ. Саме це сприяло формуванню професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників.

Члени МК брали участь у «Фестивалі інновацій».

Були учасниками  майстер – класу Марії Стулової  в рамках проекту «Надання досвіду Естонії для підтримки реформи професійної освіти в Україні. Волинська область».

На День відкритих дверей  проводились захоплюючі майстер – класи «Приготування суші та виробів з дріжджового тіста», «Приготування безалкогольних глінтвейнів», «Виготовлення новорічних торбинок та різдвяних чобітків ».

За звітний період в ліцеї було проведено 3 відкритих уроки, 9 позаурочних заходів, 2 конкурси професійної майстерності серед учнів випускних груп, 7 майстер-класів.

Матеріали методичної роботи розміщувалися на сайті ліцею та в соціальних мережах.

Курсову передпідготовку згідно графіка пройшов Дутко В.М.

Активізувалася робота по участі у семінарах, вебінарах в режимі он-лайн, на платформі «Прометеус», інших платформах, де ряд наших педпрацівників отримали відповідні сертифікати, необхідних для атестації.

Разом з тим ще є над чим працювати  у методичній роботі.

Недостатня робота з видання навчальних, методичних посібників, методичних рекомендацій. Не було жодної публікації у фахових видання чи на методичному Інтернет-порталі.

Накінець розпочалася  робота по   створенню власних програмних педагогічних засобів і досить успішно це вийшло у Кратюк Т.В., чекаємо напрацювань інших колег.

Не зрушилося з місця питання  розробки  авторських навчальних програм,  власних веб-сайтів.

 

 

Останнє оновлення на Четвер, 25 червня 2020 14:48
 
Відбулося засідання педагогічної ради. PDF Друк
Написав Грищук В. С.   
Четвер, 19 грудня 2019 00:00

Виступ Грищук В.С. «Пріоритетні напрямки роботи колективу над єдиною науково-методичною проблемою ліцею»

Ми з вами почали відлік роботи над новою методичною проблемою «Реалізація компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій».

Останнє оновлення на Четвер, 30 січня 2020 09:33
 
« ПочатокПопередня1234НаступнаКінець »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Вхід користувачів



Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ditypolice@mvs.gov.uaЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Профорієнтаційний термінал Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Волинській області

Офіційний сайт Шацького благочиння Володимир-Волинської єпархії

Paradise Hosting Ukraine

Система Orphus




.