Новини
Методична робота
Самоврядування
Пошук
План роботи Любомльського професійного ліцею |
План роботи ліцею - План роботи ліцею | |||
Написав Дутко В. М. | |||
П'ятниця, 13 вересня 2019 15:04 | |||
на засіданні педагогічної ради ліцею протокол №9 від 30.08.2019 План роботи Любомльського професійного ліцею на 2019-2020н.р І. Вступ Любомльський професійний ліцей - державний професійно-технічний навчальний заклад другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти. Первинна професійна підготовка молоді, підвищення кваліфікації безробітних громадян та фізичних осіб здійснювалась відповідно до Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах за професіями, відповідно до отриманої ліцензії на провадження освітньої діяльності серія АЕ № 527911 від 06.01.2015р.
• Маляр, штукатур; • Столяр будівельний, верстатник деревообробних верстатів; • Кравець; • Кухар; • Штукатур, лицювальник-плиточник; • Офіціант, бармен. Відповідно до наказу управління освіти і науки ОДА про Державне (регіональне) замовлення на підготовку робітничих кадрів ліцею доведено обсяг державного (регіонального) замовлення на підготовку робітничих кадрів з прийому -130 осіб, зараховано на навчання 83 особи( 64%). У 2018-2019 навчальному році навчалось 258 учнів. Випущено 92 учнів: з них 4 - отримали дипломи з відзнакою (4 % від загальної кількості випускників), проте 14 випускників отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації. У навчально-виховному процесі задіяно 34 педагогічних працівники (з них - 10 викладачів, 15 - майстрів виробничого навчання). Професійний рівень викладачів та майстрів виробничого навчання достатній для якісної підготовки кваліфікованих робітників. З метою професійної орієнтації учнів, сприяння у виборі ними напрямку професійного навчання у старшій школі ліцей брав участь у Волинському ярмарку професій. В школах м. Любомля, Любомльського, Шацького, Турійського, Старовижівського Ковельського районів здійснювалась профорієнтаційна робота. Педагогічний колектив ліцею працював над завершенням роботи над ліцейною науково-методичною проблемою «Фаховий ріст педагогів та формування професійних компетенцій кваліфікованого робітника і соціально-зрілої особистості у сучасному освітньому просторі». Робота над проблемою була спрямована на: розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання; вдосконалення навчально-методичної бази ліцею; пошук шляхів підвищення конкурентноспроможності випускників ліцею у сучасних умовах; використання сучасних підходів до формування професійних компетенцій учнів; підвищення професійної майстерності педагогів щодо здійснення процесу соціалізації особистості; втілення соціалізуючої спрямованості педагогічних інновацій; організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної методичної проблеми. На засіданнях МК, виходячи з Єдиної методичної теми ліцею, були визначені індивідуальні методичні проблеми, складено план опрацювання цих проблем. Стало традицією проведення відкритих засідань методкомісій в рамках проведення методичних тижнів. Здійснювався щоквартальний моніторинг ефективності діяльності педпрацівників ліцею. Це дало можливість врахувати результативність їх роботи при проведенні атестації педагогічних працівників і є підставою для матеріального та морального заохочення. За результатами державної кваліфікаційної атестації у 2018-2019 навчальному році п’ять випускників отримали дипломи з відзнакою. В той же час 114 осіб отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації. Учні приймали участь в загальноліцейних конкурсах професійної майстерності, спортивних змаганнях. Переможці були учасниками і призерами обласних конкурсів (ІІІ місця в обласних конкурсах професійної майстерності з професій кухар, офіціант). За підсумками 26 обласної спартакіади серед ПТНЗ учні Любомльського професійного ліцею посіли V місце. Дві учениці ліцею, у складі збірної команди області, посіли ІІІ місце у Всеукраїнських змаганнях по стрітболу. Команда юнаків посіла ІІІ місце в обласному фестивалі “Козацька наснага”. У минулому навчальному році виховна робота проводилась за напрямками: громадсько-патріотичне, родинно-сімейне, військово-патріотичне, трудове, художньо-естетичне, духовно-моральне, екологічне, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості. У ліцеї працювало 2 гуртки художньої самодіяльності: мистецтва художнього слова, ансамбль української народної пісні “Перевесло”, де займалося 12% учнів ліцею. У нашому закладі навчалось 8 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Ці діти протягом навчального року отримували всі виплати, передбачені законодавством. Всі учні ліцею забезпечені місцями в гуртожитку. Проведено ремонт кімнат, секцій. Основна форма фінансування - місцевий бюджет. Кошториси доходів та видатків затверджені головним розпорядником бюджетних коштів, що відповідає вимогам ст.22 бюджетного кодексу України від 21.06.2001р. № 2542-ІП та п.7 порядку складання та затвердження основних вимог щодо виконання кошторису бюджетних установ. Видатки по загальному та спеціальному фонду проведені в межах кошторисних призначень. Доходи спеціального фонду ліцею сформовані за рахунок надходжень від платних освітніх послуг з курсової професійної підготовки, благодійних внесків, виробничої діяльності майстерень та практики учнів. Благодійна допомога, що надійшла у вигляді грошових коштів, використовувалась на потреби закладу згідно з кошторисом. Виконана значна господарська робота: • замінено 114 вікон (на енергозберігаючі) у навчально-адміністративному корпусі ліцею; • здійснено лицювально-плиткові, штукатурні, малярні роботи в учнівському гуртожитку, навчальному корпусі; • встановлено витяжну вентиляцію у спортивній залі; • облаштовано піднавіси над службовими входами до навчального корпусу; • встановлено 15 нових комп’ютерів у комп’ютерному класі. Педагогічний колектив розпочне роботу над опрацюванням нової методичної проблеми - «Реалізація компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій». Це буде перший мотиваційно-настановчий етап,на якому відбуватиметься науково-теоретичне обґрунтування даної проблеми та визначатимуться шляхи її реалізації. Виходячи із вищесказаного, враховуючи сучасні соціально-економічні реалії ринку праці на 2019-2020 навчальний рік, перед колективом ліцею визначено певне коло завдань. План роботи скачати тут (Див. документ).
|
|||
Останнє оновлення на Четвер, 09 липня 2020 08:05 |